Invisalign-systemet
Vi tilbyder en fuldt digitaliseret oplevelse med en række produkter, der er designet til at hjælpe tandlægerne med at få de kliniske resultater, de ønsker, og patienterne med at få det smil, de altid har ønsket.
Invisalign-systemet:
Designet til at hjælpe dig med at behandle patienter fra start til slut.
Gennemsigtige alignere er blot en del af det, der gør Invisalign-systemet til en foretrukken behandlingsmulighed. Vores system er designet til at hjælpe dig med at klare det hele: Lige fra at lave digitale aftryk til at holde de transformerede smil på plads.
Ekstraordinære resultater:
Leverer præcise resultater med selvtillid.
Du kan levere forudsigelige resultater med Invisalign First-systemets unikke kombination af tre patenterede teknologier: SmartTrack-materiale, SmartForce-funktioner og SmartStage-teknologi. SmartTrack-materialet giver faktisk 75 % mere forudsigelig tandbevægelse4 sammenlignet med Invisalign-alignere, der tidligere blev fremstillet af EX30-materiale i et enkelt lag.
Få kontakt med dine patienter fra hvor som helst.
Vi har skabt en række digitale løsninger, der hjælper dig med at komme i kontakt med dine patienter for at sikre kontinuitet i behandlingen.
SmileView
Invisalign SmileView er en simulering af, hvordan din patients smil kan se ud efter Invisalign-behandling.
Invisalign Virtual Appointment5
Dette værktøj gør det muligt for dig og dit personale at planlægge videoaftaler for at drøfte Invisalign-behandling med patienterne.
Invisalign Photo Uploader
Strømlin din arbejdsgang med en mobilapp, der giver dig mulighed for at tage billeder af dine patienter gennem hver fase af behandlingen og derefter giver dig mulighed for straks at uploade billederne til Invisalign Doctor Site.
Invisalign Virtual Care6
Denne funktion, der er indbygget i My Invisalign-appen, hjælper dig med at få forbindelse med dine patienter på afstand for at hjælpe med at følge behandlingsforløbet og give feedback.
Bliv førende inden for digital tandpleje med ADAPT-konsulenttjenesten.
ADAPT er en holistisk, skræddersyet forretningsoptimering og support, der kombinerer dine data og erfaringer med vores ekspertise for at transformere din praksis. ADAPT er en separat gebyrbaseret konsulenttjeneste. Som et resultat af ADAPT-tjenesten øgede de deltagende praksisser i gennemsnit deres samlede caseprofit med 15 % inden for de første 6 måneder efter implementeringen. Det er en datadrevet, gebyrbaseret konsulenttjeneste, der er designet til at optimere dit flow.7
1 Når der indsendes iTero digitale aftryk til produktion af Invisalign-aligner, resulterer det i 10 gange færre afvisninger sammenlignet med indsendte PVS-aftryk til produktion af Invisalign-alignere. Afvisning beregnet baseret på kumulative indsendelser af PVS- og iTero-scanninger fra januar 2017 til juni 2018. Data i arkiv hos Align Technology, juli 2018.
2 Med iTero 1.5 softwareopgraderingen kan patientscanninger gennemføres på kun 60 sekunder med den samme nøjagtighed og pålidelighed, som du normalt forventer af iTero-scannere. Dette er baseret på 40 iRecord-scanningssessioner med gennemsnitlig scanningstid på 58 sekunder af to erfarne personer, som scanner. Data i arkiv hos Align Technology, 10. februar 2017.
3 sammenlignet med alignere fremstillet af et enkelt lag (EX30) materiale.
4 Data i arkiv hos Align Technology, 27. marts 2015.
5 Invisalign Virtuelle aftale blev gjort tilgængelig i forbindelse med Covid-19-pandemien, da regeringen pålagde begrænsninger for patientmobilitet og praksisnedlukninger af sundheds- og sikkerhedsmæssige årsager. Dette værktøj er designet til at sætte Invisalign Providere i kontakt med deres patienter og støtte praksisser for at sikre kontinuitet i behandlingen. Invisalign Virtual Appointment er ikke designet til fuldstændig at erstatte fysiske aftaler og kontroller. Før du bruger værktøjet, skal du sikre dig, at gældende lokale regler giver dig mulighed for at interagere med patienter med et værktøj såsom Invisalign Virtuelle aftale.
6 Ansvarsfraskrivelse: Invisalign Virtual Care blev gjort tilgængelig i forbindelse med Covid-19-pandemien, og regeringen pålagde begrænsninger for patientmobilitet af sundheds- og sikkerhedsmæssige årsager. Dette værktøj er designet til at sætte Invisalign Providere i kontakt med deres eksisterende patienter og støtte praksisser for at sikre kontinuitet i behandlingen. Invisalign Virtual Care er ikke en erstatning for tandlægebesøg. Patienterne skal besøge tandlægen regelmæssigt efter aftale. Før du bruger værktøjet, skal du sikre dig, at gældende lokale regler og faglige retningslinjer giver dig mulighed for at interagere med patienter med et værktøj såsom Invisalign Virtual Care.
7 Baseret på en stikprøve hos 31 ortodontiske praksisser (i Belgien, Frankrig, Japan, Malaysia, Nederlandene, Norge, Singapore, De Forenede Arabiske Emirater, Storbritannien og USA) med en gennemsnitlig varighed på 6 måneder i ADAPT-tjenesten. Den samlede stigning i caseprofit er et skøn baseret på den gennemsnitlige stigning i det samlede antal påbegyndte cases (W&B og Invisalign) og den gennemsnitlige proportionelle stigning i antallet af påbegyndte Invisalign-cases ved at sammenligne data før og efter ADAPT med følgende antagelser: ASP for tråd og beslag (W&B) = 5.000 USD og W&B-laboratoriegebyr = 300 USD; ASP for Invisalign = 6.000 USD og Invisalign-laboratoriegebyr = 1.256 USD. Samlet caseprofit betyder den samlede indtægt for alle påbegyndte cases, minus de samlede udgifter til laboratoriegebyr, og omfatter ikke andre udgifter. Perioder før ADAPT blev normaliseret på praksisniveau baseret på praksisvarighed i ADAPT-tjenesten for at tage højde for sæsonjustering.