Alle tandlæger har gode spørgsmål.
Og vi hjælper dig gerne med at finde svarene. Nedenfor er nogle af de hyppigst stillede spørgsmål, som vi får fra fagfolk som dig.
Behandling
Jeg er en ortodontist, som har brugt traditionel behandling med tråd og bøjler i årevis. Er Invisalign-behandling det rigtige for min praksis?
Nogle gange har jeg brug for at foretage opdateringer af mine behandlingsordinationer. Kan Invisalign-systemet tage højde for behandlingsopdateringer?
Priser
Garanti
Hvad skal jeg gøre, hvis jeg mener, at en Invisalign-aligner eller en Vivera-retainer er defekt og skal erstattes i garantiperioden?
Der gives garanti for, at Invisalign-alignere og Vivera-retainere, herunder erstatninger, er i overensstemmelse med deres beskrivelse, at de er fri for materiale- og fabrikationsfejl og at de er af tilfredsstillende kvalitet i forhold til branchestandarden. Oplysninger om de typer af omstændigheder, der kan give mulighed for gratis garantierstatninger og tidsperioderne for at fremsætte garantikrav er inkluderet.
Hvis du mener, at produktet skal erstattes iht. garantien, kan disse erstatninger bestilles online fra patientens journal:
Alignere: Under Patientens fil, gå til Supplerende bestillingsmuligheder > Garanti > Aligner har et kvalitetsproblem
Retainere: Under Patientens fil skal du gå til Supplerende bestillingsmuligheder > Vivera Retainers > Garantidefekt.
Alternativt kan du kontakte kundeservice.
I mellemtiden kan tandlægen vælge at bede patienten om at bære det tidligere sæt alignere for at opretholde tændernes position.