Alle tandlæger har gode spørgsmål.

Og vi hjælper dig gerne med at finde svarene. Nedenfor er nogle af de hyppigst stillede spørgsmål, som vi får fra fagfolk som dig.

Kategorier

Behandling
Priser
Garanti
Støtte

Behandling

Jeg er en ortodontist, som har brugt traditionel behandling med tråd og bøjler i årevis. Er Invisalign-behandling det rigtige for min praksis?

Invisalign-behandling giver dine patienter mere komfort. Og den giver dig mere forudsigelige behandlingsresultater.

Nogle gange har jeg brug for at foretage opdateringer af mine behandlingsordinationer. Kan Invisalign-systemet tage højde for behandlingsopdateringer?

Vores ClinCheck-software er udviklet til at hjælpe dig med at kortlægge dine patienters smil ned til den mindste forskydning uden gætterier og uden ventetid. Hvis det er nødvendigt, kan du dog justere en behandlingsplan og indsende ClinCheck-ændringer for bedre at nå dine behandlingsmål.

Priser

Jeg kan ikke se nogen prisangivelse nogen steder på webstedet. Hvorfor er det sådan?

Hver Invisalign-behandlingsplan er forskellig. Kontakt os for yderligere oplysninger om priser.

Garanti

Hvad skal jeg gøre, hvis jeg mener, at en Invisalign-aligner eller en Vivera-retainer er defekt og skal erstattes i garantiperioden?

Der gives garanti for, at Invisalign-alignere og Vivera-retainere, herunder erstatninger, er i overensstemmelse med deres beskrivelse, at de er fri for materiale- og fabrikationsfejl og at de er af tilfredsstillende kvalitet i forhold til branchestandarden. Oplysninger om de typer af omstændigheder, der kan give mulighed for gratis garantierstatninger og tidsperioderne for at fremsætte garantikrav er inkluderet.

Hvis du mener, at produktet skal erstattes iht. garantien, kan disse erstatninger bestilles online fra patientens journal:
Alignere: Under Patientens fil, gå til Supplerende bestillingsmuligheder > Garanti > Aligner har et kvalitetsproblem
Retainere: Under Patientens fil skal du gå til Supplerende bestillingsmuligheder > Vivera Retainers > Garantidefekt.

Alternativt kan du kontakte kundeservice.

I mellemtiden kan tandlægen vælge at bede patienten om at bære det tidligere sæt alignere for at opretholde tændernes position.

Støtte

Hvor kan jeg finde produktsupport, uddannelse og vejledninger?

Når du bliver provider, har du adgang til alle de ressourcer, som vi har beskrevet på siden Løbende support
FAQ > Horizontal Card > Image
FAQ > Horizontal Card > Image

Har du brug for hjælp?

Vi er her for dig i alle faserne. Du er velkommen til at kontakte en Invisalign-repræsentant i nærheden af din praksis.

Loading...