Alle tandlæger har gode spørgsmål.
Og vi hjælper dig gerne med at finde svarene. Nedenfor er nogle af de hyppigst stillede spørgsmål, som vi får fra fagfolk som dig.
Behandling
Jeg er alment praktiserende tandlæge og går typisk ikke ud over simpel ortodonti i mit daglige arbejde. Er Invisalign-behandling det rigtige for min praksis?
Nogle gange har jeg brug for at foretage opdateringer af mine behandlingsordinationer. Kan Invisalign-systemet tage højde for behandlingsopdateringer?
Priser
Garanti
Hvad skal jeg gøre, hvis jeg mener, at en Invisalign-aligner eller en Vivera-retainer er defekt og skal erstattes under garantien?
Invisalign-alignere og retainere og Vivera-retainere, inklusive udskiftninger, er garanteret at være i overensstemmelse med deres beskrivelse, at være fri for defekter i materiale og udførelse og at være af tilfredsstillende kvalite, som lever op til branchestandarderne. Oplysninger om de typer af omstændigheder, der kan give mulighed for gratis garantierstatninger og tidsperioderne for at fremsætte garantikrav er inkluderet.
Hvis du mener, at produktet skal erstattes under garantien, kan disse erstatninger bestilles online fra patientens journal:
- Alignere: Gå til Supplerende bestillingsmuligheder > Garanti > Aligner har et kvalitetsproblem under Patientens journal.
- Retainere: Gå til Supplerende bestillingsmuligheder > Vivera eller Invisalign Retainers > Warranty Defect under Patientens journal.
Alternativt kan du kontakte kundeservice.
I mellemtiden kan tandlægen vælge at bede patienten om at bære det tidligere sæt alignere for at opretholde tændernes position.