Alle tandlæger har gode spørgsmål.

Og vi hjælper dig gerne med at finde svarene. Nedenfor er nogle af de hyppigst stillede spørgsmål, som vi får fra fagfolk som dig.

Kategorier

Behandling
Priser
Garanti
Støtte

Behandling

Jeg er alment praktiserende tandlæge og går typisk ikke ud over simpel ortodonti i mit daglige arbejde. Er Invisalign-behandling det rigtige for min praksis?

Ud over det faktum, at indarbejdelse af simple tandbevægelser som en del af en genoprettende behandling kan gøre hele processen mere effektiv og forudsigelig, vokser efterspørgslen efter Invisalign-behandling fortsat.

Nogle gange har jeg brug for at foretage opdateringer af mine behandlingsordinationer. Kan Invisalign-systemet tage højde for behandlingsopdateringer?

Vores ClinCheck-software er udviklet til at hjælpe dig med at kortlægge dine patienters smil ned til den mindste forskydning uden gætterier og uden ventetid. Hvis det er nødvendigt, kan du dog justere en behandlingsplan og indsende ClinCheck-ændringer for bedre at nå dine behandlingsmål.

Priser

Jeg kan ikke se nogen prisangivelse nogen steder på webstedet. Hvorfor er det sådan?

Hver Invisalign-behandlingsplan er forskellig. Kontakt os for yderligere oplysninger om priser.

Garanti

Hvad skal jeg gøre, hvis jeg mener, at en Invisalign-aligner eller en Vivera-retainer er defekt og skal erstattes under garantien?

Invisalign-alignere og retainere og Vivera-retainere, inklusive udskiftninger, er garanteret at være i overensstemmelse med deres beskrivelse, at være fri for defekter i materiale og udførelse og at være af tilfredsstillende kvalite, som lever op til branchestandarderne. Oplysninger om de typer af omstændigheder, der kan give mulighed for gratis garantierstatninger og tidsperioderne for at fremsætte garantikrav er inkluderet.

Hvis du mener, at produktet skal erstattes under garantien, kan disse erstatninger bestilles online fra patientens journal:

  • Alignere: Gå til Supplerende bestillingsmuligheder > Garanti > Aligner har et kvalitetsproblem under Patientens journal.
  • Retainere: Gå til Supplerende bestillingsmuligheder > Vivera eller Invisalign Retainers > Warranty Defect under Patientens journal.

Alternativt kan du kontakte kundeservice.

I mellemtiden kan tandlægen vælge at bede patienten om at bære det tidligere sæt alignere for at opretholde tændernes position.

Støtte

Hvor kan jeg finde produktsupport, uddannelse og vejledninger?

Når du bliver provider, får du adgang til alle de ressourcer, som vi har beskrevet på siden Løbende support.
FAQ > Horizontal Card > Image
FAQ > Horizontal Card > Image

Har du brug for hjælp?

Vi er her for dig i alle faserne. Du er velkommen til at kontakte en Invisalign-repræsentant i nærheden af din praksis.

Loading...